Aydın yerel siyasetinin yakından tanıdığı isimlerden biri olan ve ilçede iki dönem boyunca başkanlık koltuğunda oturan Engin Berberoğlu, tedavi gördüğü hastanede hayata veda etti.
Kuşadası'na uzun yıllar hizmet veren eski belediye başkanı Engin Berberoğlu'nun vefatı, kent genelinde derin bir üzüntüyle karşılandı. Bir süredir sağlık sorunları nedeniyle özel bir sağlık kuruluşunda tedavi gören Berberoğlu’nun, çoklu organ yetmezliği sonucu yaşam mücadelesini kaybettiği belirtildi.
On yıllık hizmet dönemiyle hatırlanıyor
İlçede yaklaşık 10 yıl boyunca belediye başkanlığı görevini sürdüren ve görev süresi boyunca çeşitli projelerle kent hafızasında yer edinen Berberoğlu, siyasetin aktif isimlerinden biri olarak biliniyordu. Görev süresinin sona ermesinin ardından da siyasi faaliyetlerine ara vermeyen Berberoğlu, daha sonraki dönemlerde de belediye başkanlığı için iki kez aday olmuş ancak tekrar göreve seçilme şansı bulamamıştı.
Kentte büyük üzüntü yarattı
Berberoğlu’nun vefat haberi, hem Kuşadası siyasi camiasında hem de Aydın genelinde büyük bir teessürle karşılandı. Uzun yıllar yerel siyasete katkı sağlayan ve hizmetleriyle iz bırakan eski başkanın kaybı, sevenlerini ve mesai arkadaşlarını hüzne boğdu. Berberoğlu’nun ilçeye kazandırdığı çalışmalar, bugünlerde yerel gündemde bir kez daha anılıyor.