AK Parti Genel Başkanvekili Mustafa Elitaş, teşkilatın vizyonunu tazelemek için gerçekleştirilen 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'nın verimli geçtiğini belirterek, geleceğe yönelik stratejik hedeflerini paylaştı.
Gelecek vizyonu masaya yatırıldı
Sakarya’nın Sapanca ilçesinde gerçekleşen ve partinin kurmay kadrosunu bir araya getiren 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı, teşkilat içi değerlendirmelere sahne oldu. Toplantı sonrasında sosyal medya üzerinden bir değerlendirme yapan AK Parti Genel Başkanvekili Mustafa Elitaş, yapılan görüşmelerin temel amacını "mevcut politikaları daha ileriye taşımak" olarak tanımladı. Elitaş, yaptıkları istişarelerin odağında, var olan icraatları nasıl daha etkili hale getirebilecekleri ve toplumsal faydayı nasıl maksimize edebilecekleri sorularının yer aldığını ifade etti.
Çeyrek asırlık hizmet vurgusu
Açıklamalarında partinin geçmişten bugüne gelen yolculuğuna değinen Elitaş, "davasını devası bilen" kadrolarla bir araya gelmenin önemine vurgu yaptı. Çeyrek asrı geride bırakan süreçte elde edilen kazanımların, yine millete hizmet yolunda kullanılacağını belirten Elitaş, şu ifadeleri kullandı: "Doğruyu daha doğruya, iyiyi çok daha iyiye ve güzeli çok daha güzele ulaştırmanın gayreti içindeyiz. Memleketimizin menfaatleri doğrultusunda, daha nice eser ve hizmetle dolu yeni bir dönemi şekillendirmek adına ortak bir irade ortaya koyduk."