İmparator'dan hastane odasında moral depolayan ziyaret: Sağlık durumuna dair ilk sözleri geldi

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın selamlarını alan Tatlıses, hastanedeki konfor ve gördüğü ilgiden duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Bilkent Şehir Hastanesi'nde fizik tedavi sürecine devam eden İbrahim Tatlıses, AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hüseyin Yayman ve beraberindeki heyeti ağırladı.

Ankara'daki tedavi sürecini yakından takip eden AK Parti heyeti, ünlü sanatçı İbrahim Tatlıses'e moral ziyareti gerçekleştirdi. Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın selamlarını alan Tatlıses, hastanedeki konfor ve gördüğü ilgiden duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

Bilkent Şehir Hastanesi'nde fizik tedavi sürecine devam eden İbrahim Tatlıses, AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hüseyin Yayman ve beraberindeki heyeti ağırladı. Ziyarette Yayman'a, AK Parti MKYK üyeleri Mehmet Ali Kurt ve Fatima Yurduseven de eşlik etti.

Süperim diyerek moral verdi

Ziyaret sırasında Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın geçmiş olsun dileklerini ve özel selamlarını ileten Hüseyin Yayman, sanatçının genel sağlık durumu hakkında bilgi aldı. Tedavi süreciyle ilgili sorulara oldukça enerjik bir yanıt veren İbrahim Tatlıses, "Süperim" ifadesini kullanarak iyileşme sürecinin planlandığı gibi gittiğini belirtti. Hastane imkanlarından övgüyle bahseden Tatlıses, sağlık çalışanlarının gösterdiği özene de dikkat çekti.

Türkülerle hastaneyi şenlendirdi

Tedavi sürecinin yanı sıra gündeme dair konuların da konuşulduğu ziyarette, Şanlıurfa'da düzenlenecek TEKNOFEST etkinliğine aldığı daveti paylaşan Tatlıses, keyifli anlar yaşattı. Misafirlerini Urfa ve Mardin yöresine ait türkülerle karşılayan sanatçı, konuklarına kendi elleriyle tatlı ikramında bulunmayı da ihmal etmedi. Neşeli tavırlarıyla dikkat çeken sanatçının, rehabilitasyon sürecindeki pozitif motivasyonu ziyaretçiler tarafından takdirle karşılandı.

İLGİLİ HABERLER